چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵
۰ نفر

جایتان خالی بود؛ شاید هم نبود! شاید شما هم مثل ما از نمایشگاه سرگرمی دیدن کرده و کلی لذت برده‌اید.

هفنه‌نامه‌ی همشهری دوچرخه شماره‌ی 638

این نمایشگاه روز 10 بهمن به کار خود پایان داد؛ اما خبر مهم این‌که در این نمایشگاه سیدمحمدهادی ایازی معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران گفت: « در هر منطقه‌ی تهران با کمک بخش خصوصی یک نمایشگاه سرگرمی برگزار خواهد شد؛ نمایشگاهی که فقط به این نمایشگاه سالانه محدود نخواهد بود. »

او هم‌چنین به تشکیل شورای کودک و نوجوان در معاونت فرهنگی، اجتماعی اشاره کرد و گفت:« هنگام برگزاری نمایشگاه «غنچه‌های شهر» بود که نسبت به راه‌اندازی این شورا مصمم شدیم. خوشبختانه شورای کودک و نوجوان معاونت فرهنگی، اجتماعی با حضور افراد صاحب‌نظر شکل گرفته است. جلسات این شورا که سیاست‌گذار فعالیت‌های این معاونت در حوزه‌ی کودک و نوجوان به شمار می‌آید، به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود. هم‌چنین چاپ کتاب‌های کودکان و تولید سرود و موسیقی کودکان، از جمله برنامه‌هایی بود که به‌طور جدی به آن‌ها پرداخته‌ایم.»

اما بشنوید از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی سرگرمی‌های کودک و نوجوان یا نمایشگاه «فانکس 2012» که شامل بخش‌هایی چون «لوازم و تجهیزات شهربازی‌ها و پارک‌ها»، «وسایل آموزشی و کمک آموزشی»و« کتاب و سرگرمی‌‌»بود. در این نمایشگاه بیش از 70 شرکت داخلی و خارجی، آخرین دستاوردهای حوزه‌ی سرگرمی‌های کودک و نوجوان را با تخفیف 5 تا 15 درصد، به شهروندان تهرانی عرضه کردند.

کد خبر 159080
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز